dilluns, 3 de gener del 2011

Començem l'any palejant !!

Ja portàvem alguns dies enfredolits i enturronats sense fer res de piragua i ja tocava tornar a l'aigua.
Així que, aprofitant que les meves amigues Pipa, Xus i Alejandra volien disfrutar de l'Ebre, em vaig apuntar a l'aventura sense pensar-ho.
Elles ja havien estrenat l'any "caiaquil" lo dia anterior jo no m'hi vaig poder apuntar per compromís.
La ruta triada d'ahir va ser de García fins a Miravet.
Un matí preciós i solejat que ens va acompanyar pel riu i per totes les illes e illots que vam trovar pel camí.
L'Ebre estava tant baix com a l'estiu, a l'entrada de l'Illa de les Cenies de Benissanet quasi ens quedem embarrancats, pero l'esforç va ser recompensat després al poder navegar per aquell braç preciós  i emocionant convertit en un laberint de branques seques, troncs caiguts, herbes, graves i ribassos.
Un bocata deliciós de truita en pataca que va caure  sense tocar les dents a l'Illa del Galatxo de Mora i un altra petita emoció, la vam trobar al entrar a l'Illa de Benissanet.
Ni fred, ni vent, un bon solet i un aigua plana com la mà. Quina "delícia"!!
Després, la gent que digui que estem bojos,...
Beneita locura!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada