dilluns, 14 de novembre del 2011

IV "Otoñal del Ebro" multitudinària

Ahir es va celebrar el IV descens de "Otoñal del Ebro" amb un nou rècord de participació.
Més de 100 persones baixant en piragua des de Garcia fins a Benifallet i repetint lo mateix recorregut que en les anteriors "Otoñals".
Possiblement ha estat la edició amb més bona temperatura. Les previsions que ens deien que podia ploure una mica, es van equivocar i vam gaudir d'un dia fantàstic.
Jo, igual que molta gent, a partir de Móra, ja vaig baixar palejant en màniga curta.
Amb el poc cabal que teníem, i sortint una mica més tard del que marcava el programa, vam anar tota l'estona amb retard respecte del horari en principi marcat.
A Móra és va fer un reagrupament que prompte es va anar trencant de forma que arribàvem a Miravet bastant disgregats.
L'aturada per dinar a la plaça de l'Arenal de Miravet ens va permetre retrobar-mos a tots de nou i petar una mica la xarrada.
Allí van haver d'abandonar tres persones per diversos motius.
Després de dinar, la sortida de Miravet no es va fer en grup, si no que bastant disgregada. Hi havia gent que portava pressa i volia arribar a Benifallet més prompte.
Jo calculo que els primers deurien arribar sobre les 16 h. mentre que els últims, entre els quals em trobava jo, ho fèiem sobre les 17 h.
Va ser fantàstic; la gent va quedar molt contenta i en ganes de tornar-hi l'any que ve.
Amb les mateixes ganes i el mateix lema: FOREBRE !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada