dissabte, 9 de gener del 2010

L'Ebre també es vesteix de blanc

Ahir al matí em despertava amb una sorpresa. Benifallet estava nevat i a mesura que miraves Ebre amunt es veien les muntanyes encara més blanques.
Vaig pensar que era una sort no tinguer que marxar lluny per puguer fer piragüisme en un paisatje nevat. Després del dur "entrenament" a - 9 º C. de la Llosa del Caval fa tres setmanes, els -1 º C. de Benifallet eren per riure's del fred.
Feia un ventet suau que accentuava una mica més la senació de fred, però ni m'ho vaig pensar: Al riu!!

L'Ebre pasant per Lligem, vist del Collet de Rei
.

Miravet amb la neu a les teulades
.

La roca del castell de Miravet pintada de blanc
.

Les Aumarques

.


Com més amunt, més neu,..
.


L'obaga de les Llevateres
.

La Roca dels Pejats
.

Lo Pont del Llaguter i el Carmull

~

4 comentaris:

  1. pos ja meu pensava q estaries pel riu!! pujava de tortosa i baig veure el teu cotxe aparcat.

    guarda be les fotos q igual no la tornem a veure una cosa així!!

    ResponElimina
  2. Ja m'ho ensumava... estava segur que hauries agafat el caiac. Fa goig veure les riberes i les muntanyes tan blanques.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. En alguns moments també hi ereu, per que us vaig recordar, estimats amics d'aquesta gran familia fluvial que va creixent dia a dia.
    Lo riu no és un canal d'augua envoltat de muntanyes i vegetació; LO RIU ÉS VIDA !!
    Una forta abraçada !!

    ResponElimina